Akadálymentesített metró?

 2011.06.29. 10:05

 ...na azért ez még álom az álomban:) DE!!! Másfél héttel ezelőtt vettem észre munkába menet, hogy a hármas metró vonalán (Újpest Kp.- Kőbánya- Kispest) a metrószerelvényekbe az ajtókhoz felszereltek egy - egy lámpát. Amikor az elhíresült: "kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak" jelmondat elhangzik a lámpa bőszen villogni kezd. Teszi ezt azért - gondolom én - hogy a siket, vagy halláskárosult emberek is tájékoztatást kapjanak, be kell fejezni a ki és beszállást. Akármi is az igazság, örülök ennek a "fejlesztésnek", kicsit közelebb vagyunk egy cél eléréséhez! A sokat szidott BKV ezúttal nőtt a szememben:)

 No, utánanéztem a BKV honlapján és ezt találtam, ergo jól gondoltam:)

bkv.hu/hu/kozlemenyek/_egy_honapos_tesztuzem_az_m3_vonalan_junius_20_tol_vizualis_inditasjelzok_az_eselyegyenloseg_erdekeben

A bejegyzés trackback címe:

https://egyuttazeselyegyenlosegert.blog.hu/api/trackback/id/tr663023873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása