A történet....

 2010.08.26. 16:36

 Röviden magamról. 32 éves örökmozgó vagyok. Talán ez a legjellemzőbb rám:) Közel három éve dolgoztam a Vodafone - nál, amikor felfigyeltem egy pályázatra, amelyben Főállású Angyalokat kerestek. Sajnos nem vehettem részt a pályázaton, mert akkor Vodafone - os dolgozók még nem vehettek részt rajta. Teltek az évek és mindig figyelemmel kísértem az angyali pályázókat, illetve munkájukat, egészen 2010-ig. Ekkor lehetőség nyílt a cégen belül is pályázni. Nem gondolkodtam sokat, beadtam a pályázatomat. Akkor még a Beszélő Siketért Alapítvány volt az általam támogatni kívánt szervezet. Sajnos az Alapítvány még olyan aprócska, hogy nem tudtak volna 8 órában főállásban foglalkoztatni, így javasoltak egy nagyobb de hasonló területtel foglalkozó szervezetet, az FSZK-t. Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány. Már az első találkozás is nagyon kellemes élmény volt számomra. És ekkor még nem is tudtam, hogy a közös munka nem csak álom lehet. Együtt készültünk hát a nagy megmérettetésre és, hogy mi lett az eredménye...erről is olvashattok hamarosan:)

A bejegyzés trackback címe:

https://egyuttazeselyegyenlosegert.blog.hu/api/trackback/id/tr272249923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása