Májusi összefoglaló

 2011.06.28. 13:58

 Reményeim szerint ma bepótoltam mindazt, amit az áprilisi, illetve májusi posztjaimban olvashattatok volna. Összefoglalva, nagyon nagyon mozgalmas májust zártunk. Sok rendezvény, kevés pihenő, és persze vizsgaidőszak:) Itt engedtessék meg nekem, hogy megköszönjem elsősorban Kedvesemnek, aki végig ott volt mellettem és tartotta bennem a lelket és persze két Barátnőmnek, hogy kibírtak, és hittek benne(m), hogy végig tudom csinálni:)

Akkor lássuk az eredményeket: az alapítvány több sikeres konferencián van túl az elmúlt hónapban. Mindezt úgy, hogy sokan szabadidejükben vállalták a teendőket és mindent megtettek a sikeres lebonyolításért.

Sikeresen zárult a vizsgaidőszak is, örömmel konstatáltam, hogy újabb sikeres évet hagytam a hátam mögött. Persze ez nem a szín ötöst jelenti:) Csupán annyit, hogy minden vizsga sikerült. :)

És akkor a jövő. Sok sok teendő áll előttünk. A június, hasonlóan a májushoz nem láblógatással zajlott és persze közeledik az ősz, ami mindig az új pályázatok ideje.

Hamarosan lezárul angyalságom, összegzek is, persze jó lenne nyaralni is, még mit is terveztem??? Ja, tényleg hogyan tovább...:) Na erről és még sok másról a következő posztokban:) Szép napot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyuttazeselyegyenlosegert.blog.hu/api/trackback/id/tr583021866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása