A végeredmény...

 2010.08.26. 17:50

 Eljött a nagy nap... Izgalommal telve vártam, hogy kihirdessék, ki lett a Vodafone első Angyala. Éppen hazafelé utaztam, amikor megkaptam a hírt, megvannak az AngyalokJ

És én lettem az egyik. Nagyon-nagyon örültem és sokak megdöbbenésére felsikoltottam a buszmegállóban J  Majd végigsírtam az utat Budapestről egészen a lakhelyemig, persze örömömben. Hamarosan megismerkedhettem Angyaltársaimmal is. Ismerjétek meg Őket és a céljaikat Ti is az alábbi linken:

 

http://www.facebook.com/vodafonefelelossegvallalas?v=app_6009294086&ref=ts

A bejegyzés trackback címe:

https://egyuttazeselyegyenlosegert.blog.hu/api/trackback/id/tr292250073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása